Ekonom/ka - rozpočtář/ka

Typ úvazku: HPP
Nástup: Ihned
Pracoviště: Pobřežní 339/72, Praha – Karlín
Základní plat: 10. platová třída (základní platová tabulka), výsledný plat se odvíjí od výše započitatelné praxe a osobního příplatku
Popis pracovní pozice:

Naší misí je zajišťovat vše, co je spojeno s pohřbíváním a péčí o zesnulé i pozůstalé. Naším cílem je poskytování profesionálních služeb, které citlivě reagují na potřeby pozůstalých. Zároveň jsme organizací s dlouhou tradicí a důležitým posláním v rámci hlavního města Prahy.

Uvědomujeme si, že kvalitní fungování městské organizace vyžaduje moderní přístup, efektivní řízení a odpovědné nakládání s veřejnými prostředky. Pracujeme na zlepšování našich procesů, vnitřní komunikace i finančního řízení. Právě proto hledáme ekonoma/ku – rozpočtáře/ku, který/á bude klíčovým členem týmu při plánování, rozhodování i realizacích.

Pracovní náplň zahrnuje:

– Koordinace rozpočtového procesu napříč organizací – od sběru požadavků po sestavení návrhu rozpočtu a jeho projednání s vedením.
– Sestavování a úprava rozpočtu organizace ve spolupráci s vedením a jednotlivými útvary – důležitá bude schopnost propojovat čísla s reálným fungováním provozu.
– Sledování čerpání rozpočtu, vyhodnocování jeho vývoje a navrhování opatření při odchylkách.
– Zpracování a realizace rozpočtových změn, včetně jejich formálního zajištění.
– Příprava dlouhodobých finančních výhledů a plánů, které organizaci pomohou plánovat stabilně a odpovědně.
– Kontrola čerpání fondů a dotačních prostředků a dohled nad jejich efektivním využitím.
– Zpracování finančních rozborů, statistik a podkladů pro vedení organizace i zřizovatele.
– Úzká spolupráce s účetním oddělením a aktivní podíl na nastavování a zlepšování vnitřních ekonomických procesů.
– Výkon předběžné a průběžné finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb.
– Zajištění funkce správce rozpočtu dle vnitřních pravidel organizace.

Požadujeme:

odborníka či odbornici se vzděláním ekonomického směru
– se zájmem aktivně se podílet na rozvoji a strategickém řízení ekonomiky organizace
– s praxí s rozpočtováním v příspěvkové organizaci (velká výhoda), případně ve veřejné správě
– s výbornou orientací v rozpočtové legislativě, zejména zákon č. 250/2000 Sb. a č. 320/2001 Sb.
– se schopností pracovat s daty a rozpočtovými nástroji, znalost systému GINIS je výhodou
– s dovedností navrhovat řešení, plánovat v souvislostech a spolupracovat s vedením
– s analytickým myšlením, pečlivostí a odpovědným přístupem.

Nabízíme:

– smysluplnou a odborně zajímavou práci v organizaci s významným veřejným posláním
– možnost aktivně ovlivnit fungování a rozvoj ekonomického řízení celé organizace
– hlavní pracovní poměr na dobu určitou (první smlouva na 1 rok), v případě oboustranné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.
– stabilitu a férové podmínky: platové zařazení: 10. platová třída (základní platová tabulka), výsledný plat se odvíjí od výše započitatelné praxe a osobního příplatku.
– benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, možnost Multisport karty, možnost mimořádných odměn dle aktuálních možností organizace

a hlavně, příležitost rozvíjet se a pracovat na klíčové pozici v zavedené městské společnosti s důležitým posláním.

Kam zaslat životopis:
jobs@hrbitovy.cz